Gimnazijos herbas
Gimnazijos herbas

Šilutės r. Žemaičių Naumiesčio gimnazija

Mokymosi pagalbos teikimo mokiniui, nepasiekusiam patenkinamo pasiekimų lygmens pasiekimų patikrinimuose, tvarkos aprašas

PATVIRTINTA

Šilutės  r.  Žemaičių  Naumiesčio gimnazijos direktoriaus 2024 m. vasario 19 d.

įsakymu  Nr. V1-14

 

 

MOKYMOSI PAGALBOS TEIKIMO MOKINIUI, NEPASIEKUSIAM PATENKINAMO PASIEKIMŲ LYGMENS PASIEKIMŲ PATIKRINIMUOSE, TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

  1. Mokymosi pagalbos teikimo mokiniui, nepasiekusiam patenkinamo pasiekimų lygmens pasiekimų patikrinimuose, tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato mokymosi pagalbos teikimo Žemaičių Naumiesčio gimnazijoje (toliau – Gimnazija) mokiniams, nepasiekusiems patenkinamo pasiekimų lygmens nacionaliniuose mokinių pasiekimų patikrinimuose ir pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimuose (toliau – Pasiekimų patikrinimai), tvarką.
  2. Aprašas nustato mokymosi pagalbos teikimo tvarką Gimnazijoje:  
    • mokiniui, įgijusiam pradinį išsilavinimą, bet nepasiekusiam patenkinamo pasiekimų lygmens nacionaliniuose mokinių pasiekimų patikrinimuose;
    • mokiniui, baigusiam pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį, bet nepasiekusiam patenkinamo pasiekimų lygmens nacionaliniuose mokinių pasiekimų patikrinimuose;
    • mokiniui, įgijusiam pagrindinį išsilavinimą, bet nepasiekusiam patenkinamo pasiekimų lygmens pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimuose.
  3. Aprašas parengtas vadovaujantis 2023–2024 ir 2024–2025 mokslo metų pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų bendrųjų ugdymo planų (toliau – Bendrieji planai), patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2023 m. balandžio 24 d. įsakymu Nr. V-586 „Dėl 2023–2024 ir 2024–2025 mokslo metų pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų bendrųjų ugdymo planų patvirtinimo“, II skyriaus ketvirtuoju skirsniu ir Šilutės rajono savivaldybės mero 2023 m. rugsėjo 14 d. potvarkiu Nr. M1-317 „Dėl mokymosi pagalbos teikimo mokiniams, nepasiekusiems patenkinamo pasiekimų lygmens patikrinimuose“.
  4. Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme ir Bendruosiuose planuose vartojamas sąvokas.

II SKYRIUS

MOKYMOSI PAGALBOS TEIKIMO KRITERIJAI

 

  1. Mokymosi pagalba mokiniui, nepasiekusiam patenkinamo pasiekimų lygmens Pasiekimų patikrinimuose, teikiama organizuojant papildomas konsultacijas.
  2. Kiekvienam mokiniui sudaroma galimybė gauti 20 to paties mokomojo dalyko konsultacijų.
  3. Jeigu mokinys Pasiekimų patikrinimų metu nepasiekė kelių vertintų dalykų patenkinamo pasiekimų lygmens, reikalinga mokymosi pagalba skiriama kiekvienam dalykui atskirai.
  4. Konsultacijos organizuojamos ne didesnėms kaip 5 to paties mokomojo dalyko mokinių grupėms. Grupės gali būti sudaromos iš tos pačios klasės ar paralelių klasių mokinių.
  5. Konsultacijos trukmė ne trumpesnė nei vienos pamokos trukmė.
  6. Konsultacijos organizuojamos ne pamokų metu, pagal iš anksto su mokiniais suderintą ir gimnazijos direktoriaus patvirtintą konsultacijų tvarkaraštį.
  7. Praleistos konsultacijos nėra kompensuojamos.
  8. Konsultacijas gali teikti patenkinamo pasiekimų lygmens Pasiekimų patikrinime nepasiekusį mokinį mokęs mokytojas ar kitas to mokomojo dalyko mokytojas.
  9. Mokinių konsultacijų lankomumas žymimas pildant konsultacijų apskaitos lapus.

III SKYRIUS

MOKYMOSI PAGALBOS TEIKIMO ORGANIZAVIMAS

 

  1. Gimnazija sudaro sąlygas kiekvienam mokiniui, nepasiekusiam patenkinamo pasiekimų lygmens Pasiekimų patikrinimuose, gauti reikiamas konsultacijas ir jų kiekį.
  2. Gimnazijos direktorius:
    • paskiria atsakingą asmenį mokymosi pagalbai koordinuoti (koordinatorių);
    • nustato konsultacijų vykdymo intensyvumą;
    • paskiria konsultuojančius mokytojus;
    • tvirtina konsultacijų tvarkaraštį;
    • sprendžia iškilusias problemas.
  3. Mokyklos direktoriaus įsakymu paskirtas asmuo (koordinatorius):
    • sudaro konsultuojamų mokinių sąrašą, suformuoja konsultacijų grupes;
    • sudaro mokytojų sąrašą konsultacijoms teikti;
    • suderina su mokytojais konsultacijų laiką, sudaro konsultacijų tvarkaraštį;
    • aptaria su konsultacijas vykdysiančiais mokytojais mokinių lankomumo konsultacijose žymėjimą, tėvų informavimą, neatvykus mokiniams į konsultacijas ar kitais atvejais – praleistų konsultacijų pateisinimo priežastis;
    • teikia reikiamą pagalbą konsultacijas vykdantiems mokytojams.
  4. Mokymosi pagalbą teikiantis mokytojas:
    • susipažįsta su kiekvieno mokinio Pasiekimų patikrinimų rezultatais (ataskaita);
    • parengia kiekvieno mokinio individualių mokymosi pasiekimų gerinimo planą, kuriame numato bendrą konsultacijų skaičių, konsultacijų temas ir trukmę, įvardina mokiniui būtinas atlikti užduotis, jų vertinimą;
    • bendradarbiauja su mokinio klasės vadovu, informuoja jį apie konsultacijų lankomumą.
  5. Individualių mokymosi pasiekimų gerinimo planas aptariamas dalyvaujant mokiniui, mokinio tėvams, mokytojui ir administracijos atstovui (1 priedas).
  6. Klasės vadovas nuolat bendradarbiauja su konsultacijas teikiančiais mokytojais, informuoja tėvus apie mokinio dalyvavimą / nedalyvavimą konsultacijose.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

  1. Aprašas skelbiamas Gimnazijos interneto svetainėje.

________________________

 

 

 
  

 

 

 

 

 

Šilutės r. Žemaičių Naumiesčio gimnazija

Individualių mokymosi pasiekimų gerinimo planas

 

Mokinio vardas, pavardė: __________________

Klasė  ________

Plano sudarymo data ____________________

Plano įgyvendinimą koordinuojantis asmuo ___________________________

Tikslas:

 

Plano vykdymo laikotarpis: 202..        – 202..

 

Priemonė

1.Konsultacijos

Konsultacijų skaičius

Konsultacijų tema, trukmė

Užduotys, kurias atlieka mokinys

Vertinimas

 

 

 

 

 

Dažnumas

Atsakingas asmuo

2.Išmoktų temų  atsiskaitymas

Kas mėnesį

Mokinys

3.Tėvų(globėjų) priežiūra

Nuolat

Tėvai  (globėjai)

 

 

 

 

Kiti susitarimai:

  1. Mokinio atsiskaitymo metu dalyvauja mokytojas ir direktoriaus pavaduotojas ugdymui arba/ir direktorius. Kiekvienas atsiskaitymas vertinamas pažymiu, jį įrašant į dienyną.
  2. Tėvai(globėjai) nuolat kalbasi su vaiku, kartą per dvi savaites paskambina dalyko mokytojui.

 

 

Planą sudarant dalyvavo:

_______________                _______________                     ____________________________

                                                                                       (parašas)                              (vardas, pavardė)

_______________                _______________                     ____________________________

                                                                                       (parašas)                             (vardas, pavardė)

_______________                _______________                     ____________________________

                                                                                       (parašas)                             (vardas, pavardė)              

_______________                _______________              ____________________________

                                                  (parašas)                      (vardas, pavardė)

 

 

Puslapis atnaujintas: 2024 vasario 27