Priemonės | Darbo forma | Įgyvendinimo laikas (mėn.) | Vykdytojai | Laukiami rezultatai | Pastabos |
1. Organizacinė veikla |
1. 2023-2024 m. m. VGK veiklos ataskaita | Susirinkimas | 06 | D. Lengvinienė | Įgyvendinta veikla ir pateikti pasiūlymai. | |
1.2. Gimnazijos Vaiko gerovės komisijos veiklos plano 2024 m. parengimas | Posėdis | 01 mėn./12 mėn. | VGK nariai | Parengtas VGK veiklos planas. | |
1.3. VGK posėdžių, pasitarimų organizavimas | Posėdis, pasitarimas | Ne rečiau kaip 1 kartą per 2 mėnesius arba neplanuoti posėdžiai reikalui esant | VGK nariai | Situacijos, problemų analizė, sprendimų priėmimas. | |
1.4. Bendradarbiavimas su VTAS, seniūnija, policija, Šilutės ŠPT, Šilutės socialinių paslaugų centru, Šilutės rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuru | Susitikimai, pokalbiai, dalyvavimas posėdžiuose, informacijos teikimas | Pagal poreikį | D. Lengvinienė | Problemų sprendimas, prevencijos vykdymas. | |
2. Įtraukusis ugdymas |
2.1. Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių ir mokomų namuose mokinių mokymosi pasiekimų aptarimas | Posėdis | 02 mėn., 06 mėn. | D. Lengvinienė M. Rimkuvienė Klasių vadovai | Mokymosi pasiekimai aptarti su tėvais, pateiktos rekomendacijos. | |
2.2. Individualios konsultacijos, metodinės literatūros, priemonių dalinimasis su mokytojais, atsižvelgiant į jų pageidavimus | Konsultacija | Per m. m. | M. Rimkuvienė M.Andriušienė | Efektyvesnė pagalba mokytojams, dirbantiems su SUP turinčiais mokiniais. | |
2.3. Mokinių, ugdomų pagal pritaikytas ir individualizuotas programas, sąrašo sudarymas, programų rengimas | Programų rengimas | 09 | D. Lengvinienė M. Rimkuvienė Dalykų mokytojai | Sudarytas mokinių, ugdomų pagal pritaikytas ir individualizuotas programas, sąrašas, parengtos programos. | |
2.4. Dokumentų rengimas pirminiam ir pakartotiniam vertinimui ŠPT | Dokumentų rengimas | Esant poreikiui | M. Rimkuvienė D. Lengvinienė M. Andriušienė Dalykų mokytojai | Įvertinti vaiko pažangą, aprašyti pasiekimus ir pateikti ŠPT pirminiam ir pakartotiniam įvertinimui. | |
2.5. Teikti pagalbą SUP turintiems mokiniams | Konsultacijos | Pagal poreikį | Pagalbos mokiniui specialistai | Teikiama pagalba mokiniams, jų tėvams, konsultacijos ir rekomendacijos mokytojams. | |
2.6. Mokytojo padėjėjo darbas su SUP mokiniais | Susitikimas | 09 | Pagalbos mokiniui specialistai | Efektyvesnė pagalba SUP mokiniams. | |
3. Smurto ir patyčių, psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija. Socialinis ir emocinis ugdymas |
3.1. Prevencinių programų įgyvendinimo rezultatai | Analizė/aptarimas | 10 | V. Bartušienė | Aptartas programų įgyvendinimas, veiksmingumas Patyčių situacijos mokykloje rodiklio pokytis. | |
3.2. Psichotropinių medžiagų poveikis organizmui | Klasės valandėlės 5-8 ir I-IV klasių mokiniams | Per m. m. | VSPS E. Paulauskaitė-Kožemiakinė | Informacija apie psichoaktyvių medžiagų poveikį ir žalą. | |
3.3. Patyčių prevencijos priemonių plano įgyvendinimas, 2024 m. plano rengimas | Posėdis | 01 mėn./12 mėn. | VGK nariai | Aptartas plano įgyvendinimas, parengtas Patyčių prevencijos priemonių planas 2023 m. | |
3.4. Individualios konsultacijos mokiniams, tėvams | Konsultacija, pokalbiai | Per m. m. | Pagalbos mokiniui specialistai | Suteikta informacija, pagalba mokiniams, tėvams. | |
3.5. Policijos pareigūnų, pagalbos mokiniui specialistų paskaitos | Paskaita, susitikimas | Per m. m. | V. Bartušienė | Organizuojamos paskaitos. Suteikiamos teisinės žinios. Vykdoma prevencinė veikla. | |
4. Mokymosi pagalbos mokiniui teikimas |
4.1. Analizuoti mokinių lankomumo, pažangumo ir elgesio pokyčius, teiktos pagalbos efektyvumą | Posėdis, susirinkimas | 11 mėn., 03 mėn., 05 mėn. | D. Lengvinienė | Analizuojama situacija, numatomos priemonės mokinių pažangumo, lankomumo ir elgesio gerinimui. | |
4.2. Vaiko kalbos raida ikimokykliniame ir priešmokykliniame amžiuje | Pranešimas, lankstinukai | 09 | M. Rimkuvienė | Suteiktos žinios tėvams. Supažindinta su logopedo veikla ir pagalba. | |
4.3.Logopedo patarimai būsimų pirmokų tėveliams | Pranešimas | 05 | M. Rimkuvienė | Suteiktos žinios tėvams. Kokybiškesnis vaikų verbalinis bendravimas. | |
4.4. Kaip atpažinti dėmesio sutrikimų turinčius vaikus. Ką gali padaryti mokytojas, kad sumažintų mokymosi sunkumus dėmesio sutrikimų turintiems vaikams. | Pranešimas, dalomoji medžiaga | 02 | M. Andriušienė | Suteiktos žinios pedagogams dirbantiems su dėmesio sutrikimus turinčiai vaikais. Mokymosi sunkumų mokiniams mažinimas. | |
5. Saugios ir sveikos aplinkos kūrimas |
5.1. „Kaip įveikti egzaminų baimę?“ | Paskaita II, III, IV klasių mokiniams | 03 | M. Andriušienė | Geresnė mokinių savijauta. | |
5.2. ,,Egzaminų stresas. Kaip gali padėti tėvai?“ | Informacija per Tamo IV klasių mokinių tėvams | 03 | M. Andriušienė | Pozityvūs tėvų ir vaikų santykiai. Pagalba mažinant stresą. | |
5.3. Penktokų adaptacija | Tyrimas | 10 | M. Andriušienė | Įvertinta penktokų adaptacija, pateiktos rekomendacijos klasių vadovams, penktokams ir tėvams | |
5.4. Gerų emocijų diena | Susitikimai | 10 | E. Paulauskaitė-Kožemiakinė Pagalbos mokiniui specialistai | Suteiktos žinios mokiniams, gilesnis savęs pažinimas ir galimybė pasinaudoti psichologine pagalba | |
5.5. Tarptautinės draugo dienos minėjimas. Akcija “Apkabinimų galia” | Akcija | 11 | M.Andriušienė | Skatinamas draugiškumas, teigiamos emocijos, vienišumo mažinimas. | |
5.6. Laisvalaikis kitaip | Veiklos (žaidimai, mankštos, terapijos, šokiai ir kt.) | Per m. m. | VGK nariai Klasių vadovai | Formuosis mokinių sveiko gyvenimo įgūdžiai, vertybės ir nuostatos. | |
5.7. Europos judumo savaitė | Akcija | 09 | E. Paulauskaitė-Kožemiakinė B. Galinauskienė | Aktyvios mokinių pertraukos, geresnė mokinių savijauta. | |
5.8. Vasaros poilsio stovyklos organizavimas | Stovykla | 06 | D. Lengvinienė E. Paulauskaitė-Kožemiakinė R. Kutkaitė | Organizuota stovykla gimnazijos mokiniams. | |
5.9. Analizuoti elgesio taisyklių pažeidimų, smurto, patyčių, žalingų įpročių, teisėtvarkos pažeidimų atvejus, teikti pagalbą, taikyti poveikio priemones. | Susirinkimas | Pažeidimo atveju | D. Lengvinienė VGK nariai, | Išaiškinami mokinių ydingo elgesio faktai, teikiama pagalba, taikomos poveikio priemonės. | |
6. Krizių valdymas |
6.1. Bendradarbiauti su Gimnazijos krizių valdymo komanda, vykdyti krizinių atvejų valdymą | Krizės valdymo priemonių organizavimas gimnazijoje | Esant reikalui | VKG nariai | Atskirais atvejais parengtos priemonės krizių valdymui. | |